wtorek, 13 lipca 2010

Relacje klientów z wręczania gazety na urodziny

Nic tak nas nie motywuje do pracy jak relacje klientów z wręczania gazety. Nietypowy prezent na urodziny sprawia wszystkim wiele radości i wywołuje uśmiech na twarzy osoby obdarowanej. Dziękujemy za wszystkie relacje. Oto jedna z nich:

„Wielkie dzięki za super prezent dla mojego męża. To właśnie w pracy od kolegi dowiedział się, że jest w gazecie I co ??? I szok, dostał wypieki na twarzy I nie mógł się skupić – O co chodzi? Czyta, jeszcze raz czyta I nie wierzy – Pierwszy mężczyzna tańczący Go-Go!
Koleżanka z pracy pyta się - czy chociaż żona ( czyli ja ) o tym wiem, że rozpoczął karierę tancerza Go-Go– ona nie wie, że to ja go tak wkręciłam . Dzwonię do męża bo wiem ,że już wie o wszystkim – w jego głosie słyszę zdenerwowanie- pytam – co się stało? Nie chce mi powiedzieć o co chodzi , więc ciągnę go za język i w końcu przez telefon opowiada co i jak. A ja mu wtedy składam życzenia urodzinowe i mówię , że ten prezent jest ode mnie. Automatycznie przechodzi mu zdenerwowanie. Dodam tylko , że ma 35 lat - jest wspaniałym mężem i ojcem trójki dzieci. A może jednak rozpocznie karierę tancerza Go-Go – kto to wie! Dzisiaj wieczorem przeprowadzę casting z udziałem mojego męża.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz