O tym, że najważniejszą i najbardziej pożądaną cechą u pracownika jest kreatywność, nie trzeba nikogo przekonywać. W czasach kiedy liczą się przede wszystkim innowacyjne rozwiązania, już na samym wstępie aplikacji na daną posadę trzeba wykazać się swoim pomysłem na siebie, a także tym, jak bardzo ma się otwarty umysł i na ile jest się zdolnym do tworzenia nowych rozwiązań. Żeby nauczyć się tego, jak najlepiej się zaprezentować na rozmowie kwalifikacyjnej można wziać udział w specjalnych kursach, ale nie ukrywajmy dużą rolę odgrywają wrodzone predyspozycje, do tego elastyczność i pomysłowość.
Ostatnio pewien odważny człowiek postanowił umieścić swoje ogłoszenie o poszukiwaniu pracy na bilboardzie. Pomysł konkrowersyjny, ale trzeba przyznać, że odniósł zamierzony skutek, bo o nim i o jego sposobie na szukanie pracy mówiły wszystkie media. Oczywicie wiadomo, że nie każdy pokusi się aż o taką oryginalność, ale jeśli naprawdę chce się zrobić dobre wrażenie i wykazać tym, że ma się głowę pełną idei, a do tego dość odwagi by te idee realizować, trzeba czasem pokusić się o bardziej wyszukane formy autopromocji.
Z pomysłem na taką właśnie formę autopromocji przychodzi serwis gazetomania.pl . Tylko tutaj możesz stworzyć spersonalizowane wydanie gazety z CV w postaci artykułu na pierwszej stronie. Takie CV z pewnością nie pozostanie niezauważone wśród zwykłych, standardowych wydruków życiorysów, jakich setki przychodzą do firm poszukujących pracowników. A jeśli nie CV, zawsze można napisać list motywacyjny, tak często teraz wymagany przy aplikacjach. Wystarczy zatem napisać o sobie, czemu jest się najlepszym kandydatem na określone stanowisko, jakim człowiekiem się jest, jakim pracownikiem. Bo chociaż bez wątpienia w przypadku CV i listów motywacyjnych najbardziej liczy się treść, forma też ma znaczenie. Zwłaszcza jeśli praca, o jaką się staramy będzie wymagała właśnie kreatywności. Wystarczy zatem napisać artykuł o sobie i nakreślić w nim swój portret, jako najlepszego kandydata do pracy. Pokreślić swoje zalety, wymienić odbyte kursy, opisać edukację. Z pewnością takie oryginalne podejście do CV sprawi, że potencjalny pracodawca chociażby z zaciekawienia przyjrzy się takiej aplikacji uważniej.
CV w gazecie to kolejny pomysł, na to w jaki sposób, nie tylko jako prezenty, można wykorzystywać ofertę serwisu gazetomania.pl Mamy nadzieję, że pomysły te przypadną naszym Klientom do gustu.
poniedziałek, 8 lutego 2010
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz